אמנת שירות

תפיסת השירות

אנו בסוכנות מאמינים כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות
וקשר ארוך טווח.
אנו מתחייבים להעניק שירות אישי איכותי ואדיב הנותן מענה לצרכי וערכי הלקוח.
אנו מתחייבים להעמיד במקום הראשון את שביעות רצונך, הן מהמוצרים שאנו משווקים והן מהשרות, הליווי והתמיכה
הניתנים על ידינו.

זמינות ויעילות

אנו מתחייבים לזמינות ויעילות במתן מענה אישי לכל לקוח ומחויבים להעמיד לרשות לקוחותינו מגוון ערוצי התקשרות עמנו:

אתר האינטרנט של החברה – www.gefner.co.il
כתובת דואר וכתובת החברה – רבן גמליאל 30 אלעד
טלפון למענה אישי טלפוני – 03-6855888
דואר אלקטרוני – OFFICE@gefner.co.il
פקס – 077-9982352
פניה באתר האינטרנט של הקבוצה באמצעות דף "צור קשר".
שעות פעילות מחלקת ביטוחים – 00:17-30:08 ימים א'-ה'.

כל הפרטים ליצירת קשר עמנו לרבות ימי עבודה, שעות פעילות ומועדי השירות מפורסמים באופן שוטף באתרנו
ומתעדכנים מעת לעת. אנו מתחייבים לאחריות אישית, למתן מענה ברור ויעיל.

פניות הציבור

אנו מעודדים לעדכן ולדווח על השגות לגבי השירות שניתן על ידנו ושאינו עומד לשביעות רצון לקוחותינו, כמו כן,
נשמח לקבל משוב חיובי והכל מתוך אמונה שביקורת ומשוב מביאים להתייעלות, שימור ושיפור השירות.
לקוחות החברה יוכלו להשיג על רמת השירות הניתן להם באמצעות פניה למייל mendy@gefner.co.il.

כבוד, הגינות ופרטיות

אנו פועלים להעניק ללקוחותינו יחס אישי, לספק חווית שירות איכותית ונעימה. לדבר בשפה ברורה ומובנת, לשקף
ולפשט את השלבים הנדרשים לביצוע הבקשות וללוות בתהליכי הבירוקרטיה הנדרשים.

אנו עומדים על זכותו של הלקוח לפרטיות ועל כן אנו מתחייבים לפעול להגנה על המידע השייך ללקוח ולשמור על
סודיות ודיסקרטיות מוחלטת על כל מידע אישי שנמסר ע"י כל לקוח והכול בכפיפות לכל דין.

בפעילות שלנו עם לקוחותינו נפעל ביושר ובהגינות ונכבד את זמנו בהתאם.

מקצועיות

אנו מתחייבים לספק את הפתרון המשתלם והנכון ביותר לצרכי לקוחותינו לטובת כך, אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם חברות הביטוח המובילות בישראל וביכולתנו להציע את המוצר המתאים ביותר מבין מגוון המוצרים הקיימים בחברתנו.

אנו מתחייבים ללוות את לקוחותינו לכל אורך תקופת הביטוח – לאחר התאמה ובחירת מוצר הביטוח, נמשיך לספק מענה אישי לכל פניה ונבצע עדכונים ככל שיתבקשו לאורך כל תקופת הביטוח.

נמשיך ונעמוד לצד לקוחותינו ברגע האמת – במקרה של אירוע ביטוחי אשר מכוסה במסגרת פוליסת הביטוח דרכנו, אנו נלווה בכל תהליך הגשת התביעה לחברת הביטוח ונסייע בקבלת הפיצוי הכספי המגיע, במהירות האפשרית.

הערכים שלנו הם

יושר אמון ומקצועיות

זמני המענה

נושא זמני מענה
מענה ראשוני לפניית לקוח בכל אחד מאמצעי הפניה תוך שני ימי עסקים.
פניית לקוח לקבלת מסמכים עבור מסמכים הנמצאים בחברתנו – עד שבעה ימי . עסקים. עבור מסמכים שאינם נמצאים בחברתנו – תוך פרק זמן סביר ובכפוף לקבלת המידע מחברת הביטוח.
נגישות